Kluczowymi i wyróżniającymi Kandydatów kompetencjami są: doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta, swoboda w kontakcie z ludźmi, optymizm, zaangażowanie, aktywne słuchanie, budowanie długotrwałych relacji oraz rzetelne przygotowanie. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Wykonywanie i odbieranie połączeń Aktywny kontakt z Klientami i umawianie spotkań w dziale serwisu Wprowadzanie danych do systemu i programu Excel Tworzenie raportów Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z obecnymi i przyszłymi Klientami Kontakt z Klientami w celu przeprowadzania badań marketingowych Aktualizacje i przygotowywanie baz danych Budowanie pozytywnego wizerunku firmy Oczekujemy: Doświadczenia na podobnym stanowisku Pasji do motoryzacji Podstawowej wiedzy w zakresie obsługi samochodów Miłego głosu i dobrej dykcji Znajomości technik i standardów sprzedaży Dobrej organizacji pracy Wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych i profesjonalnej obsługi Klienta Prawa jazdy kat. B Znajomości programu Excel Oferujemy: Wdrożenie i system szkoleń Korzystne rabaty Kwotę wynagrodzenia: 2000 zł netto Możliwość uzyskania premii zadaniowej w każdym miesiącu Szansę rozwoju zawodowego Pracę w nowoczesnym obiekcie Pracę zmianową od pon. do pt. w godzinach: 07:00-15:00 i 11-19:00 oraz co druga sobota 07:00-15:00
Aplikuj teraz | |
Detale ogłoszenia: | Konsultant / Konsultantka ds. Obsługi Klienta w dziale Contact Center |
Sprzedawca: | Plichta |
Rodzaj: | Sprżedam - prywatne |
Województwo | Pomorskie |
Miasto: | Gdynia |
Kategoria: | PRACA |
To ogłoszenie jest starsze niż 2 miesiące. | |
Edytuj | |
Zgłoś | |
Podziel się: |
Facebook
Twitter
|
Link: |