J.S. HAMILTON POLAND Sp. z o.o. (www.hamilton.com.pl) jest największą w Polsce firmą świadczącą niezależne usługi w zakresie badań i ekspertyz jakościowych, dysponującą siecią laboratoriów analitycznych. Asystent ds. Obsługi Klienta miejsce pracy: Gdynia Twoje zadania: Pełna opieka nad Klientem ( reagowanie na potrzeby Klienta, przygotowanie ofert, prowadzenie korespondencji, monitorowanie przebiegu zamówienia, wystawianie faktur ), Zapewnienie satysfakcji Klienta poprzez wysoką jakość świadczonych usług, Wprowadzanie danych do systemu i prowadzenie dokumentacji, Współpraca z innymi działami wewnątrz organizacji J.S. Hamilton; Chętnie Cię zatrudnimy jeśli: Masz wykształcenie min. średnie, wyższe będzie dodatkowym atutem (ochrona środowiska, chemia, biologia, bądź pokrewne), Posiadasz minimum roczne doświadczenie w bezpośredniej obsłudze Klienta, lubisz i chcesz to robić nadal, Potrafisz prowadzić merytoryczne rozmowy telefoniczne oraz spotkania z Klientami, Jesteś świetnie zorganizowaną osobą, Realizujesz wyznaczone cele zawodowe, Biegle posługujesz się komputerem (pakiet Office, Internet ), Wyznajesz zasadę, że nie ma problemów, są za to rozwiązania; Co możemy Ci zaoferować: Umowę o pracę, Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16, Wsparcie doświadczonego zespołu, Możliwość rozwoju zawodowego, Ubezpieczenie na życie, Prywatną opiekę medyczną, Dofinansowanie do kart sportowych;
Aplikuj teraz | |
Detale ogłoszenia: | Asystent ds. Obsługi Klienta |
Sprzedawca: | J.S. Hamilton Poland Sp. z o. o. |
Rodzaj: | Sprżedam - prywatne |
Województwo | Pomorskie |
Miasto: | Gdynia |
Kategoria: | Serwis & Sklep |
To ogłoszenie jest starsze niż 2 miesiące. | |
Edytuj | |
Zgłoś | |
Podziel się: |
Facebook
Twitter
|
Link: |